9 září 2016 0 Komentářů

Začal jsem zase psát

Po několika letech v agentuře jsem odešel na rodičovskou dovolenou a „volnou nohu“. Shodou okolností jsme se ve stejné době začali bavit s lidmi z CopyGeneral (sekce Direkt) o tom, co máme rádi. Direkt maily, servisní komunikace, e-mailingy. Začal jsem přispívat do jejich projektu „Nedá se to číst„. Níže je perex prvního článku. Celý text je na odkazu.

Šest pravidel psaní dopisů, aby se dobře četly

Jel jsem zrovna vlakem z Prahy do Bratislavy, seděl po směru jízdy a přemýšlel nad prací, když jsem si uvědomil, že chybou některých firemních textů je, že prostě neplynou. Neubíhají v tempu, které by čtenáře těšilo, zasekávají se, neustále někde stojí a občas odběhnou do temných tunelů, z nichž už není návratu. Určitě ne pro čtenáře.

Číst celý článek

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář