31 prosinec 2015 0 Komentářů

CLEVER°ANALYTICS‘ rozjíždí novou online službu „CESTA K NÁM

Už dlouho jsem na blog nic nenapsal, natož abych tu někomu dělal promotion. A je to škoda! Třeba novinka od Clever Analytics – online služba „Cesta k nám“ by marketéry měla zajímat.

Proč?

Představte si, že do svých e-mailingů nebo direkt mailů můžete vkládat personalizované mapky, které ukazují konkrétním zákazníkům cestu do vaší nové prodejny. Třeba Vladislavovi z ulice na Valentince ukáže společnost Ambiente, jak se dostane do nového Lokálu na Smíchově (kéž by tam takový byl).

Služba tedy stojí na generování personalizovaných map pro hromadnou komunikaci s klienty. Cílem je ukázat zákazníkovi, že obchod či pobočka je od něj vzdálená jen pár kroků.

Jak služba funguje?

Platforma CleverAnalytics generuje personalizované mapky pro libovolný počet kontaktů a prodejních míst. Adresy zákazníků převede na souřadnice a umožňuje propojení s databází kontaktů (e-mailů, adres, telefonů, atd.) nebo vygeneruje online mapku podle lokalizace IP adresy uživatele.

Výsledkem je personalizovaná mapka, která konkrétnímu příjemci navrhne nejkratší cestu na pobočku autem či pěšky včetně informací o parametrech cesty (časová „dojezdnost“ či „dochozí“ vzdálenost). Design mapy se styluje podle potřeb obchodníka. Mapky si klient může vložit do e-mailů, nahrát do databáze, propojit s e-mailingovými platformami, napojit na online bannery nebo mu systém vygeneruje sadu dopisů k tisku.

Díky nové službě tak obchodník pošle každému zákazníkovi e-mail, SMS či mobilní notifikaci, ve kterém ho přímo osloví a nabídne mu přehledný a pohodlný způsob, jak se dostat na pobočku.

Více informací o službě najdete na www.cestaknam.cz.

O CleverAnalytics

Cloudová platforma pro lokační analýzu, která vizualizuje podnikání na mapě a svým zákazníkům pomáhá dělat kvalifikovaná rozhodnutí. Unikátnost řešení spočívá v kombinaci firemních a externích zdrojů dat, čímž podporuje denní rozhodování na základě reálných ukazatelů a kontextu celého trhu.

„Disclaimer“: Článek jsem zveřejnil zdarma, bez nároku na odměnu nebo provizi. Jedině, že by mě chtěl Jiří (@jijik) pozvat na pivo…

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář