4 listopad 2014 6 Komentářů

Co nového přináší MailChimp.com? Pokročilou automatizaci e-mail marketingu

http://superprofundo.com/?option=Binary-Option-System-Quarterback-In-India Binary Option System Quarterback In India

Stock Market Trend Patterns

Toronto Stock Exchange Quotes Today

http://radiohchicha.com/?option=Video-Of-Trading-Strategy-Forex-Morning Video Of Trading Strategy Forex Morning

http://philistin.fr/?option=Best-Home-Business-Money-Management-Software Best Home Business Money Management Software K čemu tak nyní mohou uživatelé využívat automatizaci e-mail marketingu? Mohou s nimi vytvořit uvítací e-mailingy, série vzdělávacích newsletterů, rozesílání narozeninových přání, upozornění atd. Zákazníci, kteří používají funkci eCommerce360, mohou pomocí automatizovaných e-mailingů například odměňovat své nejlepší zákazníky podle historie nákupů.

http://cutlerhammercatalog.net/?option=Top-10-Home-Business-Opportunities Top 10 Home Business Opportunities Jejich rozeslání si dokonce mohou uživatelé nastavit ihned, jakmile vaše definovaná akce proběhne a adresát klikne na stanovený odkaz na webu. To umožňuje lidem, kteří používají MailChimp, poslat zákazníkům či odběratelům jednoduše a automaticky obsah, který je co nejvíce relevantní. Klienti si dokonce mohou nastavit vlastní „scénáře” a sledovat jejich výkon.

http://silkandsports.com/?option=Difference-Between-Forex-Trading-And-Binary-Options-Autotrader-Reviews Difference Between Forex Trading And Binary Options Autotrader Reviews

http://cutlerhammercatalog.net/?option=Home-Business-Ideas-Pinterest Home Business Ideas Pinterest Jak společnosti rostou, mění se potřeby marketingu a s tím i potřeby automatizace marketingu. Nyní si firmy a organizace mohou v MailChimpu nastavit vlastní pravidla pro automatizaci e-mail marketingu a segmentaci. Lze si vytvořit vlastní scénáře podle pravidel pro triggered e-maily, na základě segmentace dat a podle počtu kroků v jednotlivých sériích. Klienti MailChimpu mohou dokonce automatizovanými e-mailingy cílit na vybrané lokality nebo konkrétní nákupy.

http://silkandsports.com/?option=Rating-Forex-Of-Brokers-Moft Rating Forex Of Brokers Moft Sekce s automatizací poskytuje jednoduché a přehledné rozhraní pro správu všech e-mailingů. Celý proces automatizovaných kampaní si uživatel může prohlédnout ve vizualizaci, díky čemuž získá dobrý přehled, co a kdy se bude posílat. Technologie „Drag and Drop“ umožňuje snadnou správu, řazení a časování automatických kampaní. Uživatelé mohou rovněž sledovat výkon jednotlivých automatických e-mailingů či celých automatických kampaní.

http://cutlerhammercatalog.net/?option=Top-Penny-Stocks-List-Free Top Penny Stocks List Free

Líbil se vám článek a přemýšlíte o e-mail marketingu? Zkuste e-mailingový nástroj MailChimp.com. 12 000 e-mailů nyní můžete každý měsíc rozeslat zdarma.

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

6 Responses to “Co nového přináší MailChimp.com? Pokročilou automatizaci e-mail marketingu”

  1. Dana 7 březen 2016 at 18.00 #

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše šikovné články. Pomohlo mi, že jsem data (trochu dřiny) sesypala v excelu a udělala z nich jeden list, jak jste psal v jiném článku. Chtěla jsem následně v optimizepressu také udělat optin box, aby měl na úvodní stránce základní pole jako jméno a mail + jednu skrytou položku s hodnotou odpovídající zařazení do požadovaného segmentu a aby se podle toho vybrala automatizace v Mailchimpu. Nefunguje mi to, neděje se nic. Můžete mi poradit? Pokud to přesahuje radu zdarma, napište mi prosím do mailu cenu. Děkuji.

  2. Vladislav 7 březen 2016 at 20.23 #

    Dobrý den,

    bohužel s Optimizepress nemám žádnou zkušenost. Jak je to propojené s MailChimpem?

    S pozdravem

    Vladislav Bureš

  3. Dana 7 březen 2016 at 21.38 #

    Přímo, je to nejsnazší kombinace. V nastavení se navolí propojení s MCH a pak stačí vybírat pole atd. Spíš jde o to, jak to je nastaveno v MCH. Ve workflow jsem se pokusila nastavit, že se má automatizace odeslat, pokud je splněna příslušnost k segmentu, která má vzniknout právě tím, že je tam ta skrytá položka v registračním formuláři. S ostatními listy, které nemají tento pokus o „vyšší dívčí“ to funguje. Lze chtít po MCH, aby z formuláře poznal, že to má rovnou zařadit do daného segmentu a podle toho vybral určenou automatizaci? Děkuji za tak rychlou reakci :) Dana

  4. Dana 8 březen 2016 at 17.39 #

    Napadlo mne, musím mít v registračním formuláři všechna pole, která jsou v listu? Tedy, lze použít Wordpressový registrační formulář (pro různé účely a uživatele), kde jsou obsažena jen některá z polí listu? Pro ostatní pole by chyběla informace. To je zatím jediný rozdíl oproti původním samostatným listům. Někdo se hlásí na online kurz, někdo na prezenční (různé levely, komplet info i s fakturační adresou), někdo na free videa (jen jméno a email)… Do listu zatím neprolezla totiž ani jednoduchá registrace bez nároku na automatresponder. Rozumíte mi? :) Děkuji!

  5. Dana 8 březen 2016 at 23.34 #

    Zdá se, že jsem na to přišla. Chybělo mi ve formuláři pole, které bylo ozančeno v MCH jako povinné. Když jsem zrušila povinnost, tak to začalo chodit. Tak pro ostatní, většinou je to „blbost“, ale umí potrápit.

  6. Dana 15 březen 2016 at 16.47 #

    Mám ještě jeden dotázek. Mám sjednocený list v MailChimpu. Když se mi ale chce přihlásit na vyšší stupeň kurzu někdo, kdo se hlásil už na nižší, hlásí to, že nekdo@seznam.cz je už přihlášen(a) do mailing listu „xyz“. Kde se, prosím, dá nastavit, že se má kontakt pouze aktualizovat, aby mi přišla přihláška a on se mohl přihlásit… děkuji za pomoc.


Napište komentář