24 září 2013 0 Komentářů

MailChimp.com – tip, jak ušetřit na měsíčním poplatku

MailChimp.com změnil před časem poměrně radikálně podobu svého prostředí na rozesílky. Člověk si na to jen těžko zvyká a musím uznat, že některé změny nejsou zrovna ku prospěchu tohoto nástroje.

Velké změny, kterými prošel MailChimp.com, jsou ovšem dobrou příležitostí, jak ušetřit náklady. Stačí hledat a nahlásit MailChimpu chyby. Za to byste měli dostat slevu z měsíčního poplatku. Jeden můj klient přišel na chybu ve statistikách a dostal měsíc provozu zdarma. Při jeho velké databázi to byla zajímavá částka. Další peníze můžete ušetřit (10 % z měsíčního poplatku) při autorizaci vašeho přístupu do MailChimpu přes službu AlterEgo. Služba je zdarma.

Líbil se vám článek a přemýšlíte o e-mail marketingu? Zkuste e-mailingový nástroj MailChimp.com. 12 000 e-mailů nyní můžete rozeslat každý měsíc zdarma.

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář