16 září 2010 1 Komentář

MailChimp.com spustil novou verzi V5.3

http://zencio.com/?opt=Stock-Market-Today-Stock-Market-Today Stock Market Today Stock Market Today http://dzineblog360.com/?opt=Books-Masterforeks-Discussion Books Masterforeks Discussion Smallest Minimum Deposit With Binary Option Help http://cocomontaigne.com/?news=Information-About-French-Polynesia-Stock-Exchange Information About French Polynesia Stock Exchange http://curlyweave.org/?options=Auto-Binaryea-Affiliate-Binre-Optionen-In-Verbindung-Mit-Einem-Ea Auto Binaryea Affiliate Binre Optionen In Verbindung Mit Einem Ea

Novinky ve verzi V5.3

Social Pro zdarma do března 2011

Služba, o které jsem psal v článku “Zapojte Rapleaf.com do svého e-mail marketingu”, umožňuje získat podrobnější informace o uživatelích z jejich sociálních sítí. Až do této verze byla služba placená. Experimentující marketéry jistě potěší, že ji mohou pro neomezený počet uživatelů vyzkoušet do konce března zdarma. Jen upozorňuji, že služba zatím pracuje s daty ze sociálních sítí spíše z amerického kontinentu a západní Evropy, kvůli čemuž nemusíte mít u všech uživatelů informace kompletní.

AIM Report zdarma

Mnohem praktičtější služba než Social Pro je podle mě AIM Report, který byl donedávna placený (upgrade za 49 USD). Nyní ho dostanou všichni platící uživatelé Mailchimpu zdarma. A proč by vás tato služba měla zajímat? Poskytuje totiž podrobnější informace o uživatelích (Who was sent, Who opened, Who didn’t open, URLs clicked). A jaké je praktické využití takové služby? Představte si například, že máte firemní zpravodaj, který je tak trochu povinná četba. Přes tuto službu pak můžete jednoduše sledovat, zda si zaměstnanci z obchodního oddělení přečetli novou obchodní strategii.

Ukázka AIM Reportu

aim

Freemium Plan rozšířen

MailChimp.com rozšířil svoji bezplatnou verzi z 500 uživatelů na současných 1000. Když si vezmu velikost klientských databází podstatné části českých B2B firem, tak to v podstatě znamená, že by mohla mít nástroj k rozesílání zdarma. Účet na MailChimpu si můžete zdarma založit zde. Na HP nabídka zatím není vidět, ale při registraci Vám bude nabídnuta.

MailChimp Faces

Díky funkci, která dává smysl spíše pro menší firmy nebo bloggery, můžete v dashboardu vidět tváře, resp. avatary svých odběratelů. Fotografie MailChimp získává opět pomocí služby Social Pro. V případě, že používáte MailChimp jako doplněk ke svému blogu nebo jako konzultant, může mít tato služba smysl. Napadá mne, že by s avatarem bylo možné newsletter konkrétního uživatele personalizovat. Pro větší databáze je to patrně zbytečná “fíčura”.

Ukázka MailChimp Faces

social_pro1

Integrace Facebooku s e-mailingy

Sociální sítě jsou trendy a neubránil se tomu ani MailChimp. V nové verzi můžete do svých newsletterů přidat tlačítko, díky kterému mohou váš obsah odběratelé komentovat (popř. šířit) na Facebooku. Otázkou je, zda to skutečně udělají. CTR těchto funkcí je skutečně minimální. Do newsletteru můžete rovněž vložit tlačítko pro Twitter (funguje ale jen z archivu) a tlačítko pro Google Buzz. Více informací o integraci newsletterů a Facebooku naleznete zde.

Služba Klout pro měření “vlivu” konkrétních uživatelů

Klout analyzuje účet na Twitteru a Facebooku a může pro vás být určitým vodítkem, jak s konkrétním adresátem dál pracovat. U každého adresáta tak naleznete jeho hodnocení (samozřejmě v případě, že máte Twitter nebo Facebook). Zde je ukázka mého hodnocení (@madcowcz).

Redesign registračních formulářů

Registrační formuláře a vlastně všechny ostatní, které se v procesu e-mail marketingu nachází, byly bolavým místem MailChimpu. V nové verzi došlo k vylepšení stávajících formulářů s tím, že by snad mohly být elegantnější a jednodušší s využitím CSS3. Nově se v sekci Formuláře nachází tlačítko pro automatické vygenerování registračních formulářů na základě vaší webové stránky (vezme si z nich barevnost). Registrační formuláře jsou nyní optimalizovány pro mobilní telefony.

Další informace o e-mail marketingu:

Několik užitečných nástrojů na renderování previw e-mailingů

E-mail marketing vs. Facebook fan page

Checklist: Než rozšlete e-mailing na Issuu.com

1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu

Apple.com a jejich e-mail marketing za uplynulých 11 měsíců

E-mail marketing: Automatické e-maily mimo zorné pole českých webů?

Forrester Research – nepěkné čtení pro klasické direct marketingové agentury

http://curlyweave.org/?options=Auto-Binaryea-Affiliate-Binre-Optionen-In-Verbindung-Mit-Einem-Ea Auto Binaryea Affiliate Binre Optionen In Verbindung Mit Einem Ea

Školení e-mail marketingu

http://cocomontaigne.com/?news=Information-About-French-Polynesia-Stock-Exchange Information About French Polynesia Stock Exchange

Smallest Minimum Deposit With Binary Option Help

O autorovi http://dzineblog360.com/?opt=Books-Masterforeks-Discussion Books Masterforeks Discussion Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář