16 září 2010 1 Komentář

MailChimp.com spustil novou verzi V5.3

Canadian Stock Market Trading

http://radiohchicha.com/?option=Stock-Market-Value-Vs-Gdp Stock Market Value Vs Gdp

http://superprofundo.com/?option=How-To-Use-Bollinger-Bands-Trade-Binary-Option How To Use Bollinger Bands Trade Binary Option

Real Trade On Video Forex

Binary Options Free Bonus Jokes

Forex Service Providers

Options Trading Testimonials

Binary Options Backtesting Software Edge

Exchange Rates Forex Auction Online

Information On Binary Option Broker Review

MailChimp Faces

Díky funkci, která dává smysl spíše pro menší firmy nebo bloggery, můžete v dashboardu vidět tváře, resp. avatary svých odběratelů. Fotografie MailChimp získává opět pomocí služby Social Pro. V případě, že používáte MailChimp jako doplněk ke svému blogu nebo jako konzultant, může mít tato služba smysl. Napadá mne, že by s avatarem bylo možné newsletter konkrétního uživatele personalizovat. Pro větší databáze je to patrně zbytečná “fíčura”.

Ukázka MailChimp Faces

social_pro1

Integrace Facebooku s e-mailingy

Sociální sítě jsou trendy a neubránil se tomu ani MailChimp. V nové verzi můžete do svých newsletterů přidat tlačítko, díky kterému mohou váš obsah odběratelé komentovat (popř. šířit) na Facebooku. Otázkou je, zda to skutečně udělají. CTR těchto funkcí je skutečně minimální. Do newsletteru můžete rovněž vložit tlačítko pro Twitter (funguje ale jen z archivu) a tlačítko pro Google Buzz. Více informací o integraci newsletterů a Facebooku naleznete zde.

Služba Klout pro měření “vlivu” konkrétních uživatelů

Klout analyzuje účet na Twitteru a Facebooku a může pro vás být určitým vodítkem, jak s konkrétním adresátem dál pracovat. U každého adresáta tak naleznete jeho hodnocení (samozřejmě v případě, že máte Twitter nebo Facebook). Zde je ukázka mého hodnocení (@madcowcz).

Redesign registračních formulářů

Registrační formuláře a vlastně všechny ostatní, které se v procesu e-mail marketingu nachází, byly bolavým místem MailChimpu. V nové verzi došlo k vylepšení stávajících formulářů s tím, že by snad mohly být elegantnější a jednodušší s využitím CSS3. Nově se v sekci Formuláře nachází tlačítko pro automatické vygenerování registračních formulářů na základě vaší webové stránky (vezme si z nich barevnost). Registrační formuláře jsou nyní optimalizovány pro mobilní telefony.

Další informace o e-mail marketingu:

Několik užitečných nástrojů na renderování previw e-mailingů

E-mail marketing vs. Facebook fan page

Checklist: Než rozšlete e-mailing na Issuu.com

1000 nebo 100 000 e-mailingů? Přepis prezentace z konference Dny iDirektu

Apple.com a jejich e-mail marketing za uplynulých 11 měsíců

E-mail marketing: Automatické e-maily mimo zorné pole českých webů?

Forrester Research – nepěkné čtení pro klasické direct marketingové agentury


Školení e-mail marketingu



O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář