3 září 2008 0 Komentářů

Dny direct marketingu: Boom tisk

Zaujalo – představení nových služeb:

TransPromo – například výpisy z účtu propojené s marketingovou informací, nabídkou, plnobarevná tiskovina (něco na způsob transakčního e-mailu s přidaným benefitem)

– důvody pro využití TransPromo tiskovin – 79% lidí si faktury přečte
– lepší než přílož, vyhnete se vyhození
– faktura, výpis podle výzkumu zaujme až na 42,5 sekundy

výhoda – negeneruje nové náklady, je součástí distribuce a tisku faktury
důležité – vytěžování dat, je nutný kvalitní datamining
zajímavé – prodej reklamního prostoru třetím stranám (stejné jako u e-mailingů)
technologie je údajně revoluční – levnější, protože se tiskne přímo na bílý papír, variabilita provedení

Technologii v současné době využívá:

Deutsche Bank Poland

– Nabídka produktů a služeb přímo na bankovním výpisu
– Nabídky partnerů
– 1:1 marketing
– Lepší vzhled výpisu

Telefónica Spam

– Zavedli tento typ výpisu minulý rok.
– Prodávají reklamní prostor partnerům – třeba společnosti Nokia.

Podrobnosti na www.boomtisk.cz

Vladislav Bureš – Madcow – přímo k věci

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář