16 březen 2008 0 Komentářů

Práce do soutěže Český Direkt III.

Další ukázky práce pro Český Direkt. Tentokrát pro Modrou pyramidu.

Koncept „Přátelství“

Brief

Modrá pyramida chtěla, aby stávající zákazníci řekli lidem ve svém okolí o výhodách stavebního spoření. Pokud si jejich přátelé uzavřeli stavební spoření od Modré pyramidy, dostali všichni odměnu 500 Kč.

Řešení

Rozhodli jsme se, že klientům Modré pyramidy pomůžeme najít nové přátele. Rozeslali jsme direct mail, ve kterém nalezli velké karty a dopis. Karty jsou popsané jednoduchými větami, díky níž se můžou seznámit s novými lidmi. Na zadní straně karty je návod, co přesně mají udělat.

S lehkou nadsázkou jsme tak pomohli lidem najít nové přátele a oni jim mohli ihned udělat radost tím, že jim doporučili výhodné stavební spoření Modré pyramidy. Za dobrou radu získali přátelství na celý život.

Vizualizace

Další práce agentury Proximity Prague:

Flipchart
Hlasová rozcvička

O autorovi
Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro přímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V případě zájmu mi napište přes kontaktní formulář nebo si mě přidejte na Twitter: @madcowcz.

Napište komentář